Regulamin
OSTRZEŻENIE O RYZYKU
Wszelkie udostępnione w Serwisie informacje, a także treści dostępne na innych stronach internetowych z nim powiązanych, nie stanowią ani w całości, ani w części rekomendacji, a także nie mają charakteru doradczego ani inwestycyjnego.
Wszelkie Treści zamieszczone w Serwisie, niezależnie od ich formy, takie jak informacje wideo, grafiki czy teksty, reprezentują jedynie prywatne opinie Usługodawcy Serwisu oraz podmiotów współpracujących lub powiązanych z Usługodawcą. Usługodawca pragnie podkreślić, że inwestycje na rynku kryptowalut lub giełdowym niosą ze sobą różnorodne ryzyka, szczególnie związane z dużą zmiennością i wahaniem na tych rynkach, co może skutkować utratą całego zainwestowanego kapitału. W odniesieniu do każdego materiału lub Treści dostarczonych za pośrednictwem Serwisu, zaleca się inwestowanie jedynie taką ilością środków, na której utratę można sobie pozwolić.
Akceptując niniejszy Regulamin, Klient potwierdza, że zapoznał się z mechanizmami funkcjonowania technologii blockchain oraz rynków giełdowych, a także jest świadomy ryzyka inwestycyjnego, o którym mowa powyżej.
§ 1. DEFINICJE
- USŁUGODAWCA / SPRZEDAWCA – Podmiot prowadzący nierejestrowaną działalność gospodarcza pod nazwą CashFlow Polska.
PLATFORMA / SERWIS – Strona internetowa dostępna pod adresem www.cashflowpolska.pl, na której Klient ma możliwość nabywania Produktów oraz korzystania z Usług oferowanych przez Sprzedawcę.
REGULAMIN – Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz Umów Dostarczania Treści Cyfrowych, a także regulujący świadczenie i korzystanie z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwisu. Regulamin stanowi podstawę do określenia praw i obowiązków Klienta i Sprzedawcy.
KLIENT – Osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z przepisami prawa, jeśli wymaga tego kraj siedziby.
KONSUMENT – Osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
ZAKUP – Usługa umożliwiająca Klientowi złożenie łatwego Zamówienia jednego lub kilku Produktów, wyświetlenie podsumowania Ceny poszczególnych Produktów oraz całkowitej Ceny zamówienia.
CENA – Kwota wyrażona w polskich złotych (PLN) obejmująca wynagrodzenie brutto (z uwzględnieniem podatku) należne Sprzedawcy za przeniesienie własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży lub dostarczenie treści cyfrowych zgodnie z Umową Dostarczenia Treści Cyfrowych.
APLIKACJA – Dostęp do konkretnej grupy tematycznej zarządzanej przez Usługodawcę. Funkcjonuje na zasadach określonych w odrębnym regulaminie, który Klient zobowiązany jest zaakceptować, dostępna m.in. na platformie Telegram (https://telegram.org/) lub innej równoważnej, umożliwiającej funkcjonowanie Aplikacji jako Produktu elektronicznego.
PAKIET VIP – Treść cyfrowa udostępniana na żądanie Klienta, po wniesieniu odpowiedniej opłaty w ramach Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych.
TREŚĆ / TREŚCI – Elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia, filmy, opisy) oraz wizerunki osób fizycznych zamieszczane i rozpowszechniane w Serwisie.
USŁUGA / USŁUGI – Usługa lub usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu na rzecz Klienta, obejmujące m.in elektroniczne formularze dostępne w Serwisie
PRODUKT – Treści cyfrowe dostępne w Serwisie, stanowiące przedmiot Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych, za zapłatą określonej Ceny.
UMOWA DOSTARCZENIA TREŚCI CYFROWYCH – Umowa mająca na celu dostarczenie Klientowi treści cyfrowych w formie elektronicznej, takich jak kursy online, materiały wideo, e-booki, audiobooki czy Aplikacje.
ZAMÓWIENIE – Oświadczenie woli Klienta wyrażające gotowość zawarcia Umowy Sprzedaży lub Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych, złożone z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt oraz dane Klienta niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy. Akceptacja Zamówienia oznacza jednocześnie zgodę Klienta na zawarcie Umowy.
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin precyzuje prawa i obowiązki zarówno Klientów, jak i Usługodawcy, będącego jednocześnie Sprzedawcą Produktów dostępnych w Serwisie.
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz niezbędna do utworzenia Konta Klienta oraz składania Zamówień. Korzystanie z Serwisu obejmuje wszelkie działania prowadzące do zapoznania się z treściami dostępnymi w Serwisie.
Klient oświadcza, że przeczytał i zrozumiał postanowienia Regulaminu, nie zgłaszając żadnych zastrzeżeń ani uzupełnień.
Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca umożliwia Klientowi zawarcie Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, takich jak kursy online i inne produkty elektroniczne opisane na podstronach Serwisu.
Informacje udostępniane w Serwisie stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy.
Klient zobowiązany jest korzystać z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, zakazane jest wprowadzanie treści o charakterze bezprawnym.
Regulamin jest dostępny w Serwisie w formie elektronicznej, umożliwiając każdemu Klientowi zapoznanie się z treścią i jej ewentualne wydrukowanie.
Przetwarzanie danych osobowych Klientów przez Usługodawcę odbywa się zgodnie z postanowieniami polityki prywatności, dostępnej elektronicznie w Serwisie pod adresem www.cashflowpolska.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 3. TECHNICZNE WYMOGI ORAZ WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
W celu korzystania z Serwisu, Klient powinien posiadać urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet, połączenie z siecią, przeglądarkę umożliwiającą przeglądanie stron www (np. Internet Explorer, Google Chrome, Firefox) z włączoną obsługą plików cookies, obsługującą szyfrowane połączenia SSL oraz JavaScript, a także aktywne konto poczty elektronicznej (E-mail) do korzystania z poszczególnych Usług. Konieczne jest również posiadanie aktywnego konta w aplikacji Telegram.
Klient zobowiązany jest do zgodnego z postanowieniami niniejszego Regulaminu korzystania z Serwisu oraz przestrzegania zasad współżycia społecznego, w szczególności:
- unikania działań takich jak rozsyłanie niezamówionej informacji handlowej (spam);
- terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych kosztów związanych z Zamówieniem;
- niedodawania oraz nieumieszczania w Serwisie treści zabronionych przez przepisy prawa lub niniejszy Regulamin;
- korzystania z zamieszczonych Treści w Serwisie jedynie w celach własnego użytku.
Sprzedawca dokłada starań, aby Klienci mieli stały dostęp do Serwisu i świadczonych przez niego Usług. Niemniej jednak, nie gwarantuje on bezbłędnego i nieprzerwanego korzystania z Serwisu, zastrzegając sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu bez uprzedniego informowania o tym Klientów.
Sprzedawca zastrzega także prawo do zmiany wymagań technicznych korzystania z Serwisu oraz do zawieszenia lub ograniczenia dostępu w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania Klientów.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów lub portali, do których Klient może zostać przekierowany korzystając z umieszczonych w Serwisie linków, np. reklam czy innych treści sponsorowanych.
Usługodawca ma prawo do ingerencji w strukturę techniczną Konta Klienta w celu diagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu Usług. Może także wprowadzać zmiany oraz oddziaływać na stronę techniczną Konta Klienta w celu jego modyfikacji lub przywrócenia prawidłowego działania Konta czy Serwisu.
§ 4. PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI
4.1 Metody Płatności
Użytkownik jest świadomy, że zakup Kursów jest realizowany poprzez korzystanie z różnych operatorów płatności, takich jak:
- Pasek (https://www.stripe.com)
- ApplePay (https://www.apple.com/apple-pay/)
- NOWPayments – Płatności krypto (https://nowpayments.io/)
oraz innych operatorów płatności, współpracujących ze sprzedawcą. Użytkownik jest informowany, że płatności za Usługi mogą być również dokonywane za pośrednictwem kryptowalut. Dokładne informacje dotyczące jednostki i wartości zakupu Usług są zawsze dostarczane przez Serwis, osoby trzecie lub strony internetowe tych osób trzecich (np. konkretnego operatora płatności), które umożliwiają zakupy online.
4.2 Czas realizacji Dostarczenie Kursów do Użytkownika odbywa się natychmiast po potwierdzeniu prawidłowej płatności zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, z możliwością wydłużenia tego terminu do 48 godzin. Sprzedawca informuje, że w wyjątkowych przypadkach proces realizacji Kursów może się wydłużyć do maksymalnie 7 dni, jeżeli wystąpią sytuacje niezależne. Dostawa Kursów realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną.
§ 5 warunki zwrotów
Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy, bez konieczności podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu pieniędzy, Klient zobowiązany jest przedstawić Sprzedawcy dowody na aktywne uczestnictwo w ponad 80% otrzymanych sygnałów giełdowych objętych zakresem Umowy.
W przypadku braku przedstawienia przez Klienta dowodów na aktywne uczestnictwo w wymaganym zakresie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy.
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient powinien przekazać Sprzedawcy za pomocą jednoznacznego oświadczenia, na przykład poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@cashflowpolska.pl.
Po potwierdzeniu spełnienia warunków zwrotu, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu Klientowi zapłaconej ceny Produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania dowodów na aktywne uczestnictwo w wymaganym zakresie.
§ 6 dostarczenie produktu
W przypadku Zamówienia treści cyfrowych, Sprzedawca nie nakłada żadnych ograniczeń terytorialnych.
Dostarczenie zakupionych Produktów w formie elektronicznej (kursy, materiały wideo, e-book, audiobook, Aplikacja) jest bezpłatne i odbywa się drogą elektroniczną. Dostarczenie to następuje poprzez bezpośrednie przypisanie materiałów wideo lub kursów online do Konta Klienta, który złożył prawidłowe Zamówienie i przekazał Cenę w związku z zakupem Produktów. Alternatywnie, może to obejmować przekazanie określonego dostępu do Produktu w formie elektronicznej, wysyłając instrukcje pobrania danego materiału lub dostępu do grupy (Aplikacji) za pośrednictwem wiadomości e-mail. Dostarczenie to odbywa się niezwłocznie, nie później niż w terminie do 24 godzin od prawidłowego przekazania Ceny do Sprzedawcy. Należy jednak zaznaczyć, że istnieje możliwość wydłużenia tego terminu przez Sprzedawcę, w przypadku wystąpienia niezależnych od niego przyczyn, takich jak przerwy techniczne, awarie systemu czy sytuacje uznane za siłę wyższą, jednak w żadnym przypadku nie dłużej niż do 7 dni.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępności poszczególnego Produktu w formie materiałów wideo lub kursów online. Informacje o dostępności są udostępniane w widocznym miejscu na stronie Serwisu lub w procesie składania Zamówienia (np. termin dostępu zostanie udostępniony najpóźniej do określonego dnia). W takich przypadkach termin dostarczenia Produktu, o którym mowa w ust. 3, liczony jest od daty, w której dany Produkt staje się dostępny.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępu do materiałów wideo lub kursów online, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie danego Produktu (np. dostęp miesięczny, dostęp roczny). Po upływie wskazanego okresu czasu Klient utraci dostęp do zakupionego Produktu, chyba że przed upływem terminu dokona właściwej opłaty związanej z danym Produktem, przekazując wówczas Cenę za Produkt do Sprzedawcy.
Klient akceptuje, że Usługodawca w trakcie trwania Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych ma prawo do zmiany dostępu do poszczególnych Usług zakupionych przez Klienta. Zmiana może obejmować zamianę danej Usługi na inną, aktualnie dostępną w ofercie Usługodawcy, na przykład w przypadku zakończenia współpracy z konkretnym partnerem świadczącym daną usługę. Klient ma dostęp do Usługi do momentu zakończenia danej Usługi, po czym otrzymuje dostęp do innej Usługi, obecnie dostępnej w ofercie Usługodawcy. Dodatkowo, Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeniesienia danej Usługi zakupionej przez Klienta (np. Abonamentu) do innego serwisu strony trzeciej w ramach Umowy dostarczenia Treści Cyfrowych, umożliwiając tym samym Klientowi dalszy dostęp do tej Usługi. W tych sytuacjach Klient nie posiada roszczeń wobec Usługodawcy.
Klient zobowiązany jest korzystać z Serwisu, w tym zwłaszcza z materiałów wideo lub kursów online, zgodnie z prawem, niniejszym Regulaminem oraz zasadami dobrych obyczajów. Klient jest zobowiązany:
a) Korzystać z Platformy w sposób, który nie zakłóca korzystania z niej przez inne osoby trzecie, zwłaszcza poprzez unikanie używania złośliwego oprogramowania.
b) Korzystać z Platformy w sposób, który nie narusza praw, dóbr lub interesów osób trzecich, ani nie wpływa negatywnie na funkcjonowanie Platformy.
c) Nie udostępniać danych dostępowych do konta Telegram posiadającego dostęp do prywatnej grupy innym osobom trzecim.
d) Nie rozpowszechniać materiałów wideo lub kursów online lub dostępu do Aplikacji w całości lub we fragmentach bez wcześniejszej zgody Sprzedawcy, a także nie kopiować materiałów wideo lub kursów online w żadnej części.
Z chwilą pierwszego dołączenia do kanału Telegram przez Klienta, treści cyfrowe stanowiące zawartość materiałów wideo lub kursów online uważa się za dostarczone w całości. W przypadku Zamówienia obejmującego e-book, audiobook itp., dostarczenie do Klienta następuje poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej w aplikacji Telegram.
§ 7. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Wszelkie prawa do Serwisu, a w szczególności prawa majątkowe autorskie, prawa własności intelektualnej, znaków towarowych, domeny internetowej, formularzy elektronicznych oraz dokumentów umieszczonych w Serwisie, w tym także treści tekstowych udostępnianych przez Usługodawcę, są własnością Usługodawcy, a korzystanie z nich możliwe jest jedynie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
1. Kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie dowolnej części Serwisu lub jego składników, w tym zwłaszcza materiałów wideo, kursów online oraz innych treści elektronicznych udostępnianych przez Usługodawcę, bez wcześniejszej pisemnej zgody Usługodawcy, jest surowo zabronione, z wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w niniejszym Regulaminie lub zezwolonych przepisami obowiązującego prawa.
2. Wykorzystywanie danych Serwisu w celach komercyjnych jest dopuszczalne jedynie po wcześniejszym poinformowaniu Usługodawcy oraz uzyskaniu jego pisemnej zgody.
3. Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w Serwisie podlegają przepisom prawa powszechnie obowiązującego w kraju, w którym Usługodawca ma swoją siedzibę.
4. Korzystanie z materiałów zamieszczonych w Serwisie w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z naruszeniem obowiązującego prawa, stanowić będzie pogwałcenie praw przysługujących Usługodawcy.
§ 8. KONSEKWENCJE I REKLAMACJE
Naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu mogą, w zależności od stopnia ich powagi, skutkować:
- udzieleniem ostrzeżenia;
- tymczasowym zawieszeniem Konta Klienta, co oznacza tymczasowe uniemożliwienie dostępu do prywatnego kanału w aplikacji Telegram;
- usunięciem Konta Klienta, co stanowi jednoznaczne zakończenie Umowy, z opcją nałożenia kary w sytuacji szczególnie rażącego naruszenia na szkodę Usługodawcy.
Strony niniejszym uzgadniają, że usunięcie Konta Klienta z dowolnego prawnego lub faktycznego powodu nie generuje obowiązku Usługodawcy do zwrotu uiszczonej przez Klienta Ceny, o ile miało to miejsce, w zakresie, w jakim Usługodawca do chwili usunięcia Konta Klienta poniósł bezpośrednie oraz pośrednie, uzasadnione koszty związane z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu.
Klienci i strony trzecie mają możliwość zgłaszania naruszeń, reklamacji oraz odwołań od decyzji Usługodawcy na adres e-mail Usługodawcy. Zgłoszenie powinno zawierać:
- identyfikację danych Klienta;
- precyzyjny opis zgłoszenia;
Usługodawca niezwłocznie udziela informacji o rozpatrzeniu reklamacji drogą elektroniczną, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W razie konieczności, aby rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne, Usługodawca może poprosić zgłaszającego o dodatkowe wyjaśnienia, przy czym każdorazowo czas odpowiedzi zostanie adekwatnie przedłużony. Zgłoszenie reklamacyjne przesłane drogą elektroniczną przez zgłaszającego równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na otrzymywanie od Usługodawcy odpowiedzi w formie elektronicznej.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego Regulaminu bez konieczności podawania przyczyn. W przypadku braku zgody Klienta na wprowadzone zmiany, przysługuje mu prawo do rezygnacji z usług i odstąpienia od umowy.
Brak podstaw prawnych lub niekompletność którejkolwiek z klauzul zawartych w Regulaminie nie wpływa na ważność pozostałych postanowień. W takim przypadku postanowienia te zostaną dostosowane do treści, które najlepiej odzwierciedlają ich sens i cel zapisów dotychczasowych.
Klient akceptuje, że wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu powinny być w pierwszej kolejności rozstrzygane polubownie, poprzez negocjacje między Klientem a Sprzedawcą. Klient zdaje sobie sprawę, że polubowne rozwiązanie sporu jest warunkiem koniecznym przed wszczęciem jakiegokolwiek postępowania sądowego przeciwko Usługodawcy.
W sytuacji, gdy polubowne rozstrzygnięcie sporu zgodnie z ustępem 3 nie jest możliwe, spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą podlegać rozstrzygnięciu sądu właściwego dla aktualnej siedziby Sprzedawcy, zgodnie z informacją zawartą w preambule Regulaminu. Ponadto Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że spory dotyczące niniejszego Regulaminu mogą być rozpatrywane jedynie w kontekście indywidualnej sytuacji Klienta, a Usługodawca nie jest zobowiązany do rozstrzygania sporów o charakterze zbiorowym.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 9 marca 2024 r.
© All Rights Reserved.